Tuesday, March 22, 2011

contoh gadisgadis melayu terakhir yang penuh sopan santun

inilah contoh ayat2 yang dikeluarkan oleh seorang gadis yang penuh budi pekerti, x pernah sekali pun pernah dia mengeluarkan ayat2 yang berunsurkan kesat dan lucah antaranya adalah seperti "pe kite nak buat dengan mulut najis bak kumbahan najis babi neh erk ? macam bashitta je pangai . . ko pegi mati kene langgar dengan lori treler bio besepai otak bagus lah weh !"
aku tau salah aku sebab aku yang starting dulu taip ayat2 yang x baik, aku x kesah kalau ko nak marah aku sebab kau baik, tapi rasanya selalu juga kau maki hamun kan? korang guys kalau tgk comment yang aku post dengan dia print sekali siap ko letak discription macam yang aku highlight tu  kan come onlah kau perempuan. x tegur ckap sombong, ble tegur kne maki pulak, so long my friend :) x rugi pun x ada kawan macam kau yang bajet cun melecun padahal teeeettttttttt.....
kalau rasa nak berkawan dengan kawan aku yang penuh sopan santun x pernah mengeluarkan kata2 kesat add la dia yah, ada bagi link tuh------->http://www.facebook.com/insyirah.annas

3 comments: